Random .
Thursday, May 30, 2013, ϟ 1 shout(s)

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
 
So apa khabar anda semua *lambai tangan .
Tujuan aku di sini adalah ingin menaip sesuatu . Tak mengharap kau baca pun . Hanya untuk aku .
 
Ak utak tahu nak mula macam mana dan dari mana .
Dah dekat seminggu cuti sekolah . Hati aku kosong wehh .
Aku tak tahu kenapa . Tapi mungkin sebab sesuatu yang kauurang tak perlu tahu .
 
 
 
Aku tak tahu nak cakap kat siapa apa yang tengah aku alami sekarang .
 
 
Kat depan semua orang , aku memang kuat .
Kat depan semua orang , aku memang cool .
Kat depan semua orang , aku ni macam takde perasaan .
 
Tapi , tak seorang pun tahu apa dalam hati aku .
Apa sebenarnya yang aku nak . Mungkin , sebab aku yang tak reti nak luahkan .
Apa pun yang berlaku , aku harap kau faham yang aku memang tak bersedia .
 
AKU TAK KUAT , weeehhh .


new past