Natijah Yang Sudah Disangka
Sunday, May 5, 2013, ϟ 0 shout(s)

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

Hai youlls . Jangan tanya kenapa aku tak balik hostel lagi . Budak SAKIT . Again , sakit .
Entahlahh , since tahun ni aku asyik demam je . Dengan migrain jangan cite ahh .

Gua dah agak benda ni akan berlaku . Benda apa ? Kau tak usah tahu lahh .
Dan dah lama aku agak ini adalah natijahnya . Kau pun takkan sangka .
Dan , benda ini tak sehebat dan segembira yang kau sangka , percayalah .



Sedang motivate diri aku dengan mengatakan



Jangan salahkan sesiapa untuk apa yang terjadi atas diri kau . Percayalah , jiwa kau kuat nak
rintangi apa yang berlaku . Walau orang sekeliling tak percaya kau , ingat , kau ada DIA .
Aku pun sudi nak bantu kalau kau nak . Aku sayang kau walau siapa pun kau .

Salam sayang :)



new past