Mencari Ketenangan .
Saturday, March 2, 2013, ϟ 0 shout(s)


TAK .

Ketenangan ? Not really . Cuma nak pulihkan semula hati aku . Sakit . Ye , sakit . 
Hanya aku dan ALLAH je yang tahu .

Aku memang huha , huha dan huha everytime . But , you dont know me .
You don't know my heart . Mampus kau lah nak cakap aku feeling lebih pun .
Rude ? Mampus kau lahh .

Jangan jjdge orang lain kalaau kau tak pernah rasa apa yang dia rasa .
Kalau kau tak pernah dalami dia rasa .
Kau tak pernah faham apa yang dia rasa .
Just shut up and go with you f*cking mouth .

Hanya luahan perasaan .
Jangan ungkit benda ni kat luar . Tolonglah .
Jangan masuk campur urusan aku .  Tolonglah .



new past