Embisyen
Monday, March 25, 2013, ϟ 2 shout(s)

Bismillahirahmanirrahim
Assalmualaikum

Tak tau mana datang idea nak tulis pasal bendaklah ni .
Dan , sedang mentertawakan ketidakbolehbelahan tajukk entry aku . HAHAHAHAHA . Okey ABAIKAN . Ini adalah senarai cita-cita sepanjang hidup aku . Baca dan jangan gelaaaak langsung .


Ini adalah JURUWANG .
Seingat aku , cita-cita ni time aku tadika . Time tu , fikir camm , "Eee , bestnya orang tu kira-kira duit" Peliknya cita-cita aku . Tapi , ini adalah hakikat dan aku tak bohong .

PEMAIN BADMINTON 
Cayaaalah . Sampai sekarang skil main badminton tu ade . Cuma aku malas dan hobi aku sekarang hanya kumpul lemak , lemak dan lemak . *Ulang suara lemak , lemak dan lemak .
Jadi , cita-cita ni automatically terkubur . Bye-bye .

Next ialaaahhh 

SAINTIS
Dulu , aku memang orang yang yok-yoo nak jadi saintis . Time Sians , aku orang paling
 semangat . Cikgu punn best jee . Tapi , sekarang , malas nak cakap . Mood aku nak belajar Sains hilang 100% *ulang suara 100% . Boring . Sekian .

JURUTERA
Ni cita-cita aku sampai sekarang . Tapi , ramai yang menakutkan aku dengan mengatakan engineer ni kerja dia susah . Dan , aku dah terfikir-fikir nak ambik Sains Teknikal time form 4 nanti . Tapi , ayah cam nak sangat aku amek pure science . *Baru form 2 , kot .

JURUTERBANG 
Pilot perempuan susah nak cari . Tapi , aku nak jadi pilot sampai sekarang . Lagi-lagi bila tengok cerita Yes , Captain haritu . Pilot dia dahlah perempuan . *pengaruh cerita Korea . 
Tengok uniform dia , smartkann ?

Tu jee kot .
DOAKAN AKU DAPAT CAPAI CITA-CITA AKU ESPECIALLY YANG 4th DENGAN 5th .

Ameen .
Bye , Salam .

p/s : Dear crushh , aku rinduuu hang . huahua ><



new past