Sebelum 2012 Berakhir
Thursday, December 27, 2012, ϟ 0 shout(s)

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

Malam ni , seperti biasa aku kesunyian . Oh yeahh , dah berhari , aku tak reply message orang kat FB . Entahlahh , sejak dua menjak ni FB keep making me bored . huahua .
Balas tweet dengan Akira lagi best . Akira , layan jelah saya ni ye . BTW , lagu awak best . hehe 

Tajuk aku gempak , kan ? Tak sure lahh . Kaurang yang baca kauurang lah tentukan . 
Pergi tengok kalender . Tahun 2012 lagi berapa hari je nak habis . 
Well , LIFELESS beb ! Itulah yang selalu aku rasa . Pheww !

Dok menunggu encik putera syahran ni lagi sepuluh tahun lah gamaknye .

Tahun ni tahun 2012 , Yeahh , 2012 . Rasanya dah terlalu banyak yang terjadi dalam hidup aku .
Manis , pahit , tawar , masam , dll . Suam - suam kuku pun ada .
Perasaan LIFELESS tu jangan cakap lah . Selalu je .


Tapi walau seLIFELESS macam mana pun , ALLAH is always by my side and colouring my life .
That statementlah keep making me smile everyday :)


So , dikesempatan ini aku ada beberapa ucapan . Layanken jelah aku , ehh ?

To AYAH and IBU .

Thanks for being the best parent in the world . Without you I'm nothing . Thanks for taking good care for me . Thanks for buying me anything I want . Thanks for you LOVE . Thanks for keep calm when I'm crazy . Sorry for everything that I've done and make you all angry . Always pray for both of you .

Siblings 

Nurul Ezatee , Muhammad Mueezuddin , Muhammad Rayyan Nafeez . I know , I'm not the best sister for all of you . Marah , maki , tampar , tolak . Kauurang dah biasa kan dengan kekasaran ni . That's my way . Ape-ape pon aku tetap sayang DOUBLE E siblings ni .

Old BFF

Especially budak-budak kelas aku dulu . Hehe :) Aku sayang korang . Ingat lagi time buat sesi gosip satu kelas . Gelak tak ingat dunia . Pastu jalan kaki pergi sekolah agama ramai2 . Takkan lupa lah korang . hehe :)


OMARRIANG 

Siapalah aku ? Ahli yang selalu buat onar je , kan ? Sorry , for all the CAPUB . Dan kalau ade ahli OMARRIANG yang baca post ni dan keep talking or bubbling pasal segala onar yang aku dah buat tahun ni , keep talking and bubbling . Siapa aku nak menghalang orang dari terus berkata - kata , ye dak ? Dan , kita tak boleh terus tunggu orang suka , kite , kan ? Tak hiduplah gamaknya . Sorry kalau ada yang terasa hati dengan aku . Mulut aku . SORRY . But guys , please , ehh ? Everyone deseserves to a second chance , kan ? Aku tak boleh nak jamin for all sides . Maybe 1 by 1 .


Semua orang kat FB , TWITTER , BLOG , Hi-5 , WeHeartIt dan semua social network yang aku join

Sorry kalau , status , entry , gambar dan apa saja yang jiwang , mengarut , ayat derhaka , buruk atau buat kuurang terasa . I'm sorry . Aku cuma bagitahu apa yang aku rasa . Tapi I still have the limit . 

Ape - ape pun tujuan utama aku nak minta maaf kat semua orang yang pernah terlibat dalam hidup aku . New year with a new life . Kenang aku dalam doa kauurang . Doakan aku bahagia :)

notakaki : second blog aku akan dirasmikan tak lama lagi . dalam proses editing . 100% handmade aku . cuma aku ikut tuto orang jelahh .








new past