Mak Cik Sombong
Thursday, December 27, 2012, ϟ 0 shout(s)

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

Wow ! Tajuk gua meleTOP gituu . Pedehay cerita tak seberapa . Kalau kau rasa kau tak suka butang X sedia berkhidmat 25 jam . hehe >< 

All about my holiday ? HOLIDAY ? Rasa nak menjerit kasi satu dunia tahu CUTI AKU BOSAN !

bengong je .

Act cerita ni pasal masa aku kat Perak . Oh , yeahh , my hometown . Kebiasannya aku balik sane setahun sekali sahaja . That's why kalau balik Perak , aku pandang kau , kau pandang aku . Saling tidak mengenali antara satu sama lain . Kalau cikgu BM aku bace ni , tak pass PBS aku hoho .

Al-kisahnya , di pagi yang hening , aku pergi breakfast kat kedai tepi jalan ape namanye pun entahlah . Kitorang duduk dekat dengan kaunter . Sambil tunggu makanan tu taik telinga aku boleh cair dengar bebelan makcik yang aku syakki *betul ke ejaan ?* pemilik kedai tu . Kitorang asyik - asyik toleh kat mak cik tu . 

TAK RETI DIAM KE ?

Terbantut selera makan aku . Dasar ! Pulaktu muka dia adelah rupa gini 


Menakutkan dan sombong . 

To makcik yang tersebut , mintak maaf lah kalau mak cik sakit hati . Tapi , ingatlah sikit mak cik tu ade costumer . Mak cik membebel tu membantutkan selera saya sebagai costumer mak cik . 
*derhaka nya statement aku . 



new past