Cinta Sebelah Pihak
Friday, December 21, 2012, ϟ 1 shout(s)

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum



aku takut nak bagi tahu


aku pernah jugak cakap dengan kau , tapi cuma atas hal biro , kan ?


ye , aku patut lupakan kau . harapan yang tak pasti ni hanya boleh buat aku derita .


kalau aku ada kekuatan , In Shaa Allah .


aku tak pernah salahkan dia . lagipun dia tak tahu perasaan sebenar aku kat dia . jauh sekali nak salahkan allah . EVERYTHING HAPPEN FOR A REASON , kan ?


ya , special THANKS kat kau sebab selama ni kau dah bahagiakan aku walau tanpa kau sedari . kebahagiaan kau cukup untuk buat aku bahagia . THANKS FOR EVERYTHING :)

ALLAH dah rancangkan segalanya yang terbaik untuk aku .
THANK YOU ALLAH :)



new past