Azam Tahu Dua Ribu Tiga Belas
Monday, December 31, 2012, ϟ 0 shout(s)

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

407820_467149336675771_1933079907_n_large

Tinggal lagi lebih kurang 4 jam sebelum masuk TAHUN BARU . Yeay , saya suka , saya suka *gaya Mei Mei . Kau tak suka ? Pergi balik menari cakpungg .


Bebeh , lupa nak bagitahu hang , esok aku balik asram . Ape motif aku bagitahu kauurang ?
Motifnya ialah nak cakap yang aku AKU JELOUS dengan budak sekolah harian .
ASRAMA is BORING . Tolong percaya . Tak percaya , sila naik kuda laut .

Sebelum bersimpang siur terlalu lama , baik aku straight to the point .

AZAM CIK PUAN NURUL QHISTEENA UNTUK TAHUN DUA RIBU TIGA BELAS .

Buat betul-betul untuk PBS . Band 6 is my target .
Semua pelajar yang berdepan dengan PBS pasti dan sure akan letakkan ini sebagai target mereka . Tak percaya pergi stalk sensorang . Ni serious okay . PBS bukan memain . MASA DEPAN :)

Jimat duit .
Since aku ada banyak sangat barang impian untuk tahun 2013 . So , berjimat itu WAJIB . Aku dah plan dalam kepala hotak , nak uruskan perbelanjaan aku . Ayah aku bukan tokey balak .

Tulis diary selalu .
Aku dah beli diary baru untuk tahun 2013 . Diary itu hidup guwa . POYO tak POYO , aku tak kacau hidup kau pun , kan ?

Melupakan hamba ALLAH yang dah ragut hati aku selama 9 bulan .
Anggap je tak kenal dia . Dia dah tak penting dalam hidup aku . Family ialah keutamaan aku . Lantakkan dia dan teruskan hidup gua .

Belajar terima kenyataan .
To be honest , tahun ni , aku lebih suka buat bodoh kalau aku tak sedia nak hadapi sesuatu . BUAT BODOH ,  LARI DARI MASALAH je senang . Face the challenges .

Tak nak perkara macam tahun 2012 terjadi semula .
Kalau kau betul-betul orang yang aku percaya , kau tahu apa yang terjadi . 

Buat kerja on time .
Buat on time . Hantar pun on time . Termasuklah kerja rumah yang diamanahkan oleh CIK PUAN IBU seperti sidai kain dan lipat kain . Kat sekolah opcoz lahh PBS *pemusnahbahagia seseorang .

Ignore kata-kata keldai .
Thanks haters , keep barking dog . Ade aku kesahh ?

Sebenarnya ada lagi beriban . Aku ada vitamin M , jadi aku taknak taip .

Btw , he helps me a lot . THANKS AWAK :)



Doakan bisnes familay aku berjaya . Bukan untuk aku tapi ayah aku . Impian dia ni dah lama .
Sorry kalau ada yang terasa . 
Assalamualaikum .









new past