PASRAH :)
Saturday, July 21, 2012, ϟ 0 shout(s)


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum


Dah lama tak update blog . Dah banyak sarang labah2 dalam ni .

Hari KHAMIS haritu hostel takde AIR . Jadi , pagi2 around pukul 4:45 , terpaksa bergerak
ke sekolah dalam keadaan mamai , bawak baldi dan keperluan2 lain . mandi kat sekolah .
Wah , selama kite duduk hostel dah dua kali takde air . MENCABAR . Mungkin ALLAH nak uji sejauh mana kitorng punya keSABARan dan berSYUKUR tak kitorang atas nikmat yang selama ni DIA bagi free .











Pasal , jamuan dorm , kite tak tahu boleh upload ke tak , gambar sebab gambar tu agak private .

Third , SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN AL - MUBARAK .
semoga RAMADAN anda tahun ini diberkati .



Seterusnya , saya mengaku , saya ada suka seorang budak . FITRAH , kan kalau kita suka 
seseorang ? Yang penting , selama 5 bulan saya ade perasaan kat die , die tak tahu . yang tahu cuma beberapa orang kawan baik saya . Saya pasrah , kalau dia suke orang lain , tak pe asalkan die BAHAGIA , saya BAHAGIA :) .

Sekian , ASSALAMUALAIKUM .

new past