Monolog Hati # Tanpa Bersebab =='
Saturday, June 2, 2012, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum




Sampai hari ni , aku tak pasti kenapa aku suka kau . 
Nak kata kau handsome , aku ngaku , TAK .
Nak kata kau kau chomell , jauh skali . TAK .
Nak kata kau kaya , kau biase II je .
Nak kata kau alim , aku tak pasti .

Yang penting kau takde dalam kriteria yang aku idamkan .

Segalanya bermula apabila aku suke kau apabila ternampak kau lalu sebelah kelas aku .
Sedangkan , waktu tu aku tak kenal kau sape .
NAMA kau ,
Dari PLANET mana .

Dan sampai sekarang kau tak tahu perasaan tu . itu BEST .
tak main lah couple II ni .

Whateverlah .

Monolog hati # Ikhlas daripada Nurul Qhisteena
Terima saja segala kemerepekan ini .

Labels:


new past