Selamat Hari Tua :)
Saturday, March 31, 2012, ϟ 0 shout(s)

Bismillahirrahmanirrahim .
Assalamualikum .

Esok , saya akan merayakan satu perkara . Jgn salah anggap kerana ia bukanlah April Fool.
Tapi , ia adalah Hari Tua saya . Sila nyanyikan lagu HAPPY BIRTHDAY utk saya .

Ouky , terima kasih utk suara kamu yg sumbang itu .
Tapi jangan risau , saya tetap menghargainya .

Doakan saya menjadi seorang muslimah sejati ,
Muslimah yang berani kerana benar ,
Muslimah yang taat perintah ibu bapa ,
Muslimah yang cemerlang dunia akhirat ,
Muslimah yang berilmu duniawi dan ukhrawi ,
Muslimah yang tekun beribadat ,
Dan yang paling penting , Muslimah yang taat perintah Allah .


5582623390_f1cdc8db20_z_large

Terima kasih kepada Nur Aqilah , si penge'wish' pertama .
Serta kawan2 yang lain Syafiqah Aisyah , Nur Fazliana , Fara Hazwany , and terutama skali 
Wucaca Generations  . Terharu gilakk ngan korang .
Uhibbukifillah 
Assalamualikum .

new past