Aku Bersyukur Kerana Ada Mereka .
Wednesday, December 21, 2011, ϟ 0 shout(s)

Assalamualaikum ,

aku bersyukur kerana ada mereka ?
ok , mereka itu siapa ?
aku sangat bersyukur kerana ada keluarga , kawan-kawan , guru-guru 
dan mereka yang sentiasa di sisi aku ketika gembira , sedih dan semua perasaan .
Without them , i don't know who i am .

Tumblr_larh6aaqja1qbpifvo1_500_large_large_large
Tumblr_lwghbwygcg1qg4zx5o1_500_large

Tapi , antara mereka semua , dalam entry ni aku nak khaskan KAWAN-KAWAN .

biar aku perkenalkan diorang satu persatu .


Peminat Justin Bieber , same macam aku .
Nur Natasya Johari / Bruno Drew Scha / Tasya 
12 tahun
SKTD

Fatin Fahmi ? Die peminat setia Khairul Fahmi Che Mat .

Nur Shahidatul Fatiha / Fatiha
SKTD
12 tahun .
FB


orang putihh . HAHA .

Aniza Mae / Hon / Mimi .
12 tahun .
SKTD.
FB
Blog

*no picture*

Nurul Nuha / Nuha .
12 tahun .
SKTD .



bf orang yang nombor satu tu .


Iqmal Hakimi / Iqmal
12 tahun
SKTD
FB



muka poyo :/


Ahmad Fuad / Fuad
12 tahun
SKTD

FB


suka gambar die .


Muhd Qayyum / Qayyum .
12 tahun
SKTD
FB



poyo . HAHA .

Nursyazwani
13 tahun
SKKSAB
FB



yang pkai cermin mata .


Muhd Izzat / Izzat / Ijat .
12 Tahun
SKTD
FB



nak tergelak tengok gambar ni

Muhd Dzareeq Azhreill / Dzareeq
12 Tahun
SKTD
FB



sepupu orang yang atas tu .

Nur Nazifah Nabila / Ipah
12 Tahun
SKTD
FB



cutekan ? HAHA .


Nor Aziqah / Jija
12 Tahun
SKKSAB

 FB
Blog

Kawan TERBAIK aku . Harap-harap DUNIA & AKHIRAT .

Bergaullah dengan manusia sebaiknya
Sehingga kalau kamu mati mereka tangisi

Dan kalau hidup mereka selalu merindui kamu 


sincerely ,
Nurul Qhisteena









new past